اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

لیگ برتر کشتی| دبل سپاهان مقابل شهرداری‌ مسجدسلیمان در هفته اول

تیم کشتی‌فرنگی سپاهان هفته نخست لیگ‌برتر را با دو برد قاطعانه پشت سر گذاشت.

لیگ برتر کشتی| دبل سپاهان مقابل شهرداری‌ مسجدسلیمان در هفته اول

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، نخستین هفته از بیست و دومین دوره لیگ‌ برتر کشتی‌فرنگی امروز(پنجشنبه) در سالن پیروزی اصفهان با رویارویی سپاهان اصفهان و شهرداری مسجد‌سلیمان پیگیری شد و با دو پیروزی ۸ بر ۲ و ۹ بر یک برای طلایی‌پوشان اصفهان خاتمه یافت.

در وزن ۵۵ کیلو‌گرم، محمدحسین وند پناهی از سپاهان که سابقه قهرمانی در مسابقات بین‌المللی ایتالیا را دارد با طارق غبیشابی رو‌به‌رو شد و با نتایج ۵ بر صفر و ۹ بر صفر مغلوب حریف خود شد.

در کشتی دوم فردین هدایتی در وزن ۱۳۰ کیلوگرم که سابقه نایب قهرمانی در مسابقات جوانان جهان را دارد با نتایج ۸ بر ۴ و ۹ بر صفر به ترتیب علی دارائی و سعید حسین‌پور را از پیش رو برداشت.

در وزن ۶۰ کیلو‌گرم، علیرضا اسدی قهرمان چندین دوره مسابقات کشوری در یک کشتی سخت و نفس‌گیر با نتیجه ۲ بر یک مهراب قلی‌پور را شکست داد؛ همچنین علی نوربخش که سابقه قهرمانی در مسابقات ارتش‌های جهان را در کارنامه دارد مقابل افشار سلیمانی به برتری ۱۱ بر ۲  دست یافت.

در دسته ۹۷ کیلوگرم، حسن قربانی با نتیجه ۳ بر یک از سد امیرحسین محمدی گذشت؛ قربانی که سابقه کسب عنوان قهرمانی در مسابقات نوجوانان جهان را در کارنامه دارد، حامد سلیمانی را هم با نتیجه ۹ بر صفر شکست داد.

شیرزاد بهشتی کاپیتان طلایی‌پوشان در دسته ۶۳ کیلوگرم که اخیرا عنوان قهرمانی بازی‌های کشور‌های اسلامی‌ را کسب کرده است، در جدال با امیررضا عالی‌وند به برتری ۵ بر یک دست یافت؛ مصطفی رضایی دارنده مدال نقره نوجوانان جهان نیز در همین دسته با حساب ۷ بر ۴ بر امیررضا عالی‌وند غلبه کرد.

در وزن ۸۷ کیلوگرم علیرضا مهمدی با سجاد علیدوستی به رقابت پرداخت و دو برد ۸ بر صفر و ۵ بر صفر را کسب کرد؛ مهمدی سابقه قهرمانی در مسابقات جوانان جهان را در کارنامه دارد.

محمد اسکندری مقام سوم مسابقات کشوری بزرگسالان را دارد در دسته ۶۷ کیلوگرم با نتیجه ۱۰ بر ۲ مغلوب مرتضی نصیری شد؛ آرمین محب ثابت دد همین دسته با نتیجه ۹ بر صفر رحمان محمدی را از پیش رو برداشت.

در دسته ۸۲ کیلو‌گرم عباس مهدی‌زاده با نتایج مشابه ۸ بر صفر محمد‌امین حسینی را شکست داد، مهدی‌زاده نیز سابقه قهرمانی در مسابقات کشوری را در کارنامه دارد.

در دسته ۷۲ کیلو‌گرم شاهین بداغی، دارنده مدال برنز جوانان جهان ابتدا با نتیجه ۵ بر صفر از سد علیرضا مرادی گذشت و سپس با نتیجه ۹ بر صفر مهرزیار عباسی را از پیش رو برداشت.

در دسته ۷۷ کیلوگرم علی اسکو قاطع‌‌ترین برد مسابقات امروز را کسب کرد و با نتایج ۱۱ و ۹ صفر علیرضا ارزانی را شکست داد.

پایان پیام/3649/ش

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول